閑雲野鶴

Now and Forever / Richard Marx

푸른하늘sky 2021. 1. 31. 01:07

 

Now and Forever / Richard Marx

 

Whenever I'm weary
from the battles that rage in my head
머리속에서 벌어지는 혼란한 싸움으로
내가 지칠때마다

You make sense of madness
When my sanity hangs by a thread
그대는 내 맘을 어루만져 줍니다.
정신이 실오라기끝에 매달린 듯 위태롭고


I lose my way but still you
seem to understand
내가 갈길을 잃어도
당신은 여전히 나를
이해를 해주는군요.


Now and forever
I will be your man
지금은 물론 영원히
난 당신의 남자로 남으렵니다.


Sometimes I just hold you
Too caught up in me to see
I'm holding a fortune
That heaven has given to me
가끔은 내 안에 깊이 빠져들어
아무것도 보지못하고 그대를 안고 있지만
나는 하늘이 내려준 행운을
안고있는 거에요.


I'll try to show you each
and every way I can
Now and forever
I will be your man
나는 내가할수 있는 모든것을
당신에게 보여줄거에요
지금은 물론 영원히,
난 당신의 남자가 될거에요


Now I can rest my worries
and always be sure
That I won't be alone anymore
나는 이제 나의 시름을 잊을 수 있어요
그리고 더이상 혼자가 아니라는 것을
확신할 수 있어요.

If I'd only known you were there
all the time
All this time~~
그대 언제나 거기에 있다는 것을
알고만 있다면요.
항상 말이에요.
항상


Until the day the ocean
doesn't touch the sand
Now and forever
I will be your man
바다의 몸부림이 모래위에
닿지않을 그날까지
지금은 물론 영원히
난 당신의 남자로 남으렵니다.

Now and forever
I will be your man
지금은 물론 영원히
난 당신의 남자가 될거에요

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'閑雲野鶴' 카테고리의 다른 글

簞食瓢飮  (0) 2021.02.13
Happy Birthday  (0) 2021.02.07
세노야 / 김광희  (0) 2021.01.25
완주 구이저수지 둘레길  (0) 2021.01.24
임실 옥정호 둘레길  (0) 2020.12.28